Tuesday, September 7, 2010

No Women No Cry???



Adakah kerana masyarakat hari ini kurang pendidikan seks?
Tahukkah korang tentang pendidikan seks?


Dah lama aku dengar desas-desus dan  ura-ura untuk mewujudkan pendidikan seks di sekolah, tapi apa sudah jadi pada cadangan itu?
Telah wujudkan?
Serius, aku tak tahu, jika sudah wujud, apakah silibusnya?
Adakah  titik inzal juga akan di masukkan ke dalam silibus?

Baru baru ni masa aku ‘jalan-jalan pergi makan’ aku nampak ada anak-anak gadis yang pakai T-shirt yang bertulis ‘I'm seks Education”.


Dahsyat..., dan dahsat juga untuk mata aku yang sempat membaca tulisan di baju anak dara..oh tidak!!


Hmm, betulkah anak dara? Zaman sekarang nak cari anak gadis yang betul-betul berdara, bagaimana?
Akupun tak tahu,tapi  kalau korang baik! !                                                                 I

InsyaAllah korang akan dapat pasangan yang baik…


Maka kali ni, aku yang belum berkahwin, nak nasihat sikit kat orang perempuan terutamanya, kerana secara amnya merekalah punca segala zina…
Al maklumlah,
wanita itu adalah senjata syaitan..


Maka korang orang perempuan, kena beringat, jangan sampai setan jadikan korang sebagai ‘senjata’..mereka....
Aku bila terpandang wanita yang cantik dan seksi, yang memakai baju yang nampak ‘lurah neraka’ di jalanan berkata
“oh tidak!! Kasihan kepada senjata setan ini…, lalu tundukkan pandangan dan membaca doa terlihat perempuan”
(jauhilah aku dari fitnah wanita dan azab kubur)



Nampak beriman dan baik aku kan? Huh, cuba wanita cantik macam Sonale Bandre ataupun Paris Hilton goda aku di tempat tertutup, kat luar hujan lebat,, huh! !meremang bulu janggutku, tercabut  kopiah, dan masuk neraka aku agaknya.. nauzubillah!!


Aku berlindung dari ujian godaan seks..oh!!


Aku sekarang ni pun ada adik perempuan, bila besar jadi senjata syaitan jika aku tak didik betul betul.., bahaya-bahaya.. (kepada Allah aku memohon pertolongan)


Untuk pengetahuan korang wahai orang perempuan sekalian, orang lelaki boleh naik nafsu untuk bersetubuh adalah pada bila bila masa dan mampu stim dengan alasan yang simple sahaja, so korang kena jaga betul-betul bila berurusan dengan orang lelaki, mereka orang lelaki ni, dengar suara orang perempuan dah naik stim, belum lagi bab tengok, tak tengok, just imagine pun boleh stim, kalau korang bagi peluang pada lelaki untuk pegang korang, bersedialah untuk masuk neraka dunia dan neraka jahanam!!!


Dan ada orang lelaki yang boleh inzal just dengar suara perempuan dalam telepon.., so korang orang perempuan bila dah bergayut lama lama dengan lelaki apa akan jadi? Huh !!dan bila masuk cerita bab dalam  kain, jadi senjata setanlah korang .....nauzubillah..


Aku tahu kerana aku lelaki dan hidup dengan lelaki lelaki gila meroyan dan gersang…oh!!, dan lelaki bila dah stim, kemaluan menegang, dalam masa yang agak lama, jika tak di pancutkan air mani, maka testis atau telur lelaki akan rasa ‘senak’, dan pada waktu ini keinginan untuk mencari lubang untuk di pancutkan air mani meningkat dengan dahsyatnya…, masa tu otak lelaki jadi tak waras, tak boleh tidur.

Masa tu jika ada iman, masih boleh buat buat sibuk dengan berzikir atau baca Al-quran atau buat-buat sibuk…, bagus jugak perasan sibuk ni....


Dipetik:Apa Itu Imun-Iman?,keretamayat.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Kekasih Ku